tiistai 29. toukokuuta 2012

Rahojen tuhlausta... mutta oli se sen arvoista!

Heissan!

 Oon ollu hirvee ostos hirmu lähi aikoina! Taaskin menin ja ostin haju vettä, hameen ja tilasin Orifleimiltä kaikenlaisia tuotteita! Mutta tänään sorruin jälleen pahan kerran. Kaverini oli heittämässä, jotakin tavaroistaan kirppikselle ja hän esitteli ne minulle ja siitä ei hyvää seurannut... Ostin häneltä nimittäin..
Leobardikuvioisen tuubihuivin
Huulilla koristeltu paita...
Ruskea laukku (sisäkuosi leobardia)..
ja tietysti kasettikaulakoru ! :D
                          
Sellaista tällä kertaa! (:

<3llä: toinen jormista! 

PS. Mää löysin vihdoin mun kameran!! <3 :D


2 kommenttia:

  1. Hei homo :D:D hajuvesi on yhdyssana ... :D

    VastaaPoista
  2. Hei lessu :PP mun koneen kirjoitustarkistusohjelma ei antanut mun kirjottaa niitä yhtee............!!!!!!

    VastaaPoista